Thursday, December 23, 2010

JOM BERKENALAN !!!

tengah hari semalam tengah aku duk sedap2 parking depan tv tibe2 fon aku bunyi...aku dapat sms dari sum1 n sms 2 bunyi dia cmni la
"En gagak hitam ditag kt blog.sila jawab"
ha 2 la sms yg aku dapat...

ok2 skrg ni kita xpayah crita panjang2...
aku telah ditag about JOM BERKENALAN oleh Miss Tan Bee Eng...tenkiu gurl...

ha meh2 kita tengok banner pasal JOM BERKENALAN ni...




SYARAT-SYARATNYA ADALAH :


  • haruslah meletak entri JOM BERKENALAN
  • haruslah letak banner JOM BERKENALAN
  • haruslah menjawab soalan yg ditag oleh empunya JOM BERKENALAN


1) APAKAH STATUS ANDA
weh soalan apa ni???kalau xjawab xbleh ke???hehek..xde la status aku skrg ni complicated..ni aku hope korang semua doakan aku supaya jodoh aku dengan si dia cepat2 la eh...ha bleh makan nasi minyak nanti..jangan risau lah aku ajak korang punya..no worries k..hehek..

2) CERITAKAN TENTANG DIRI ANDA
nama tipu aku Mohamad Hafizudin...tp nama sebenar aku fahrin ahmad...korang patot percaya k...hahaha...member2 aku de yg pggl apis,din n gagak pon ade...aku ni jenis simple2 je...kalau korang xcaya ha tanya dia..hehek..aku baru abes study n skrg tgh usha2 keje...eh2 lupa nak bagitau,aku asal dari kelate..semangat pejuang merah boh!!!hehek..

3) CERITAKAN TENTANG BLOG ANDA
adehh pe aku nak crita ni..aku pon baru ag dalam kerja2 belog ni..xsampai sebulan ag kowt...tp yg ade dalam kepale otak aku yg comeii ni skrg aku nk buat blog ni sebagai blog fotografi...tp skrg ni sumber maseh kurang...so kena tggu dlu la beb..n belog aku ni ade la crita serba sdikit pasal harian aku maybe...insyaAllah...

4) PANDANG TENTANG DUNIA BLOG
urmm bagi aku kan dunia blog ni da jd macam trend zaman skrg...byk kelebihan yg kita bleh dapat bila ade blog n kita follow ramai org...byk info yg kita akan dapat...kita pon akan dapat ramai kwn kan bila dah aktif lam berbelog ni kan...yela even jaoh dimata tp dekat dihujung jari...hehek..so aku sbgai blogger baru harap sokongan dari korang yg da otai...tunjuk ajar ku sifuu!!!

5) NASIHAT ANDA PADA RAKAN-RAKAN YANG BARU NAK BUAT BLOG
nasihat eh...adoi bab2 ni lemah cket der...tp xpela aku try jawab gak...kalau ade salah korang tlong btolkn k...nasihat aku pada korang yg baru nak start2 blogging cam aku ni ha 1st skali xbleh sombong2..2nd ko kena rajin2 blogwalking becoz ko akan dapat belajar serba sedikit cara otai2 ni berblog...tp bukan tiru k,cuma ambik pengalaman...paham x ni??hehek..(prasan cam bg ceramah jap)

6) NYATAKAN KEUNIKAN YANG TERDAPAT DIDALAM BLOG ANDA
uish memang byk yg unik dalam blog aku ni...ko bukak2 je bleh nmpk muka aku yg comei ni...hahaha...(haram ko jgn nak prasan)..xde la belog aku ni biasa2 jek...yela aku kan budak baru belajar...tggu aku da jd otai dulu  pahtu aku gitau ape yg unik blog aku ni...hehek..

7) SAMPAI BILAKAH ANDA AKAN MENULIS BLOG DAN IMPIAN ANDA DALAM DUNIA BLOG
sampai bila eh...ha lu pikir la sendri...haha xde la..aku akan setia tulis blog ni sampai aku da kering idea la beb...lau idea da xde nk tulis pe ag kan...hehek..korang doakan la aku ni xkering idea kalau still nak tgk entry2 dari aku eh...impian aku dalam dunia blog ni utk menjadi jutawan...wahhh kaya ke???haha sape taw...doa2 kn la beta cepat2 kaya k...ape la aku merapu ni...cettt..impian aku adalah nak cari ramai kawan sebenarnya..

yeahhh da abes gak aku jawab soalan ni...susah taw x...ha skrg aku nk kongsi kesusahan jawab soalan ni dengan korang...dan orang yg bertuah 2 adalah:

selamat menjawab ya...

4 comments:

  1. mmg sgt complicated..
    semoga doa dimabkbulkan..
    semoga dpt apa yg diinginkan dlm hdp ini.
    ^_^

    ReplyDelete
  2. slmt berkenalan FAHRIN AHMAD..ngeee~~

    *jemput kenal2 dgn cik ana juga..hihi

    ReplyDelete
  3. hehek baek cik ana...
    slamat berkenalan...

    ReplyDelete